دنياي دانلود
هرچي بخواي...

 با عرض سلام خدمت شما بيننده عزيز 

مديريت وبلاگ دنياي دانلود نظر به فروش اين وبلاگ دارد .

قيمت :5000 تومان(پنج هزار تومان)

اين وبلاگ داراي يك دامنه مستقل نيز ميباشد(www.irdl3nter.tk)

براي خريد و مراحل به ايميل زير پيام بفرستيد 

alirezaboy@mailfa.org




تاریخ: سه شنبه 21 خرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

طراحی صفحات وب وقتی آسان می شود که از نرم افزارهای مخصوص این کار استفاده شود. نرم افزارهایی که بدون نیاز به کد نویسی به سادگی زیباترین . جذاب ترین سایت ها را طراحی می کنند. این نرم افزارها با محیط طراحی خود کاربران را برای یک طراحی یک سایت حرفه ای یاری می دهند بدون این که حتی یک خط کدنویسی نیاز باشد. Incomedia Website Evolution X5 نام یک نرم افزار بسیار کارآمد است که به جرات می توان گفت تمامی خواسته های یک کاربر را برای طراحی یک سایت برآورده سازد. این نرم افزار یک پکیج کامل برای طراحی یک سایت حرفه ای است که بدون نیاز به حتی یک خط برنامه نویسی کاربران را یاری می دهد. انواع و اقسام قابلیت ها حتی قابلیت گالری های عکس ، فیدخوان ها ، فروشگاه های اینترنتی و ... از جمله قابلیت های مهم این ابزار به شمار می روند. این نرم افزار تقریبا تمامی قابلیت هایی که در دیگر نرم افزارها سراغ داشتیم نظیر استفاده از عکس ها ، لینک ها و جداول و به طور کلی تمامی موارد را در خود جای داده است. همچنین طرح های آماده بسیار زیبا که به صورت یک Wizard کنار هم جمع آوری شده اند کمک زیادی در ایده گرفتن از طرح ها می نماید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

VSO Downloader Ultimate 3.0.3.4 نام نرم افزاری حرفه ای جهت دانلود ویدیو و فایل می باشد. حتما برای شما هم پیش امده که به سایت اشتراک فیلم و کلیپ رفته باشید و خواسته باشید کلیپ مورد نظری را دانلود نمائید ولی به دلیل نبودن لینک نتوانید! در این پست از وب سایت میهن دانلود ما برای شما عزیزان نرم افزاری را اماده نموده ایم که با استفاده از ان میتوانید به راحت فیلم ها و ویدیو های مورد نظر خود را از سایت های دانلود نمائید. شما تنها کافیست به صفحه مورد نظر ویدیو رفته تا VSO Downloader لینک دانلودآن ویدیو را در اختیار شما قرار دهید. این نرم افزار با قدرت تشخیص بالا به محص ورود به سایت ویدیو لینک ها را شناسائی کرده و برای دانلود در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید از سایت های به مانند Youtube, Metacafe, Vimeo, Dailymotion etc و ... شروه به دانلود ویدیو مورد نظر بپردازید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به رابط کاربری ساده ، یکپارچه شدن با مروگر های مختلف ، شناسائی بالا لینک های دانلود ، سرعت بالای دانلود ، پشتیبانی از VPN ها و سرور های پروکسی ، قابلیت پشتیبانی از RTMP ، قابلیت تشخیص بیش از چندین نوع فرمت ویدیو و صوت و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:مديريت دانلود,دانلود,نرم افزار,
ارسال توسط عليرضا

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

 

به گزارش “بوتیا” به نقل از خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)،یک معمار آلمانی این خانه متحرک را طراحی کرده که اگر چه شاید راه حل کاربردی برای خانه‌دار شدن نباشد اما حداقل چند ساعتی خوابیدن و بیدار شدن از آن رویای خانه‌دار شدن از سر بپرد.
ایده این معمار برای طراحی این اتاقک یک متر مربعی، خانه‌ای بوده که بتوان در و پنجره آن را به هر سو باز کرد و در هر جا و با هر همسایه‌ای که دلخواه بود همسایه شد!

منبع:www.jadidtarin.com




تاریخ: سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

 یه زمانی از محبّت خار ها گُل میشدن
الآن دیگه از محبّت گُل ها هم هار می شوند…
والّـــــــا…..!!!!

*** مطالب جالب و طنز خنده دار و جدید 92 ****

همونطور که انسان قادر نیست خودش ، خودشو قلقلک بده
چون مغز درک میکنه که این کار خودشه!!!
بیشعورها هم بنده خداها نمیفهمن بیشعورن!!!

*** مطالب جالب و طنز خنده دار و جدید 92 ****

لوتـی تـرین sms سـال 2013:
خیلی دلاری سالار!
ریالتیم به مولا  

 

 

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:خنده,جوك,باحال,
ارسال توسط عليرضا

 

یک کلیپ بسیار جالب که با آهنگ نازی همدم من سربازان یک پادگان می رقصند
دانلود کلیپ

منبع:www.isat3.com




تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

فرارسیدن فصل تابستان و گرما ممکن است با شیوع مشکلات سلامتی بسیاری نظیر انواعی از ناراحتی‌های پوست و مو، گرمازدگی و یا آفتاب‌سوختگی همراه شود.

متخصصان سلامت و بهداشت عمومی همواره تاکید دارند که با توجه به ناراحتی‌های شایع در این فصل، تغییر در رژیم غذایی و رعایت برخی از نکات بهداشتی برای حفظ سلامت بدن ضروری است.

در مقاله جدیدی، این متخصصان به معرفی مفیدترین نکات و مهم ترین توصیه‌های بهداشتی مخصوص این فصل پرداخته‌اند که به شرح زیر است:


1- گرمازدگی یکی از مشکلات شایع در فصل تابستان است.
در این حالت بدن حرارت زیادی از محیط جذب می‌کند و قادر به دفع این گرمای اضافی نیست.
گرمازدگی، یک وضعیت خطرناک جسمی است که باید فورا برطرف شود. برای این منظور مهم ترین اقدام، پایین آوردن سریع دمای بدن است.

برای خنک کردن بدن می‌توانید روی پوست، بسته‌های یخ قرار دهید یا دوش آب سرد بگیرید. همچنین پوشیدن لباس‌های گشاد، نخی و با رنگ روشن،‌ نوشیدن آب زیاد و خودداری از جنب و جوش و تحرک خیلی زیاد در این فصل برای پیشگیری از گرمازدگی توصیه می‌شود.

2-بروز دردها و گرفتگی های (اسپاسم) عضلانی

یکی دیگر از مشکلات جدی شایع در این فصل، بروز دردها و گرفتگی های (اسپاسم) عضلانی است که عمدتا در ناحیه شکم، بازوها و پاها رخ می‌دهد.

اسپاسم‌ها معمولا همراه با فعالیت بدنی شدید، بروز می‌کنند.

استراحت کردن در جای خنک، نوشیدن آب میوه تازه و نوشیدنی‌های حاوی املاح معدنی مانند شربت آبلیمو از بروز اسپاسم جلوگیری می‌کند.

زمانی که دچار این حالت می‌شوید، همچنین باید از ادامه فعالیت بدنی سنگین پرهیز کنید، چون منجر به گرمازدگی شدید می‌شود.


3- کم‌آبی شدید و از دست رفتن آب بدن نیز یکی دیگر از مشکلات شایع در فصل تابستان است.
در این وضعیت دهان، چشم‌ها و پوست بدن خشک شده، تعریق متوقف می‌شود و مشکلاتی چون اسپاسم‌های عضلانی، حالت تهوع و سرگیجه بروز می‌کند.

برای پیشگیری از این حالت که ادامه آن، خطر جدی به همراه دارد باید آب زیاد بنوشید تا آب از دست رفته بدن تامین شود.

همچنین لباس رنگ روشن به تن کنید و از مصرف نوشیدنی‌های حاوی الکترولیت‌ها و املاح معدنی غافل نشوید.
برای پیشگیری از آفتاب‌سوختگی توصیه می‌شود که در روزهای خیلی گرم و آفتابی بویژه از ساعت 10 صبح تا چهار بعدازظهر که اوج تابش خورشید است در فضای سرپوشیده بمانید


4- یکی‌دیگر از اختلالات شایع فصل گرما بروز نوعی اختلال پوستی موسوم به آکنه روزاسه است.
در این حالت، پوست در تماس با نور مستقیم خورشید و گرمای شدید هوا به تدریج قرمز و ملتهب می‌شود.

علت قرمزی پوست، گشاد شدن عروق زیرپوستی بر اثر تماس با گرمای زیاد است.

برای پیشگیری از این مشکل از تماس طولانی مدت با نور خورشید پرهیز کنید و همیشه از ضدآفتاب مرغوب با SPF 30 استفاده نمایید.


5- آفتاب‌سوختگی نیز یکی از ناراحتی‌های شایع پوستی در فصل تابستان است.
تشعشعات فرابنفش خورشیدی موجب آسیب‌دیدگی و به اصطلاح سوختگی پوست می‌شود و علت آن قرار گرفتن طولانی مدت در برابر تابش مستقیم خورشید است.

از علائم مهم آفتاب‌سوختگی، تغییر رنگ و تیره شدن پوست است.

برای پیشگیری از آفتاب‌سوختگی توصیه می‌شود که در روزهای خیلی گرم و آفتابی بویژه از ساعت 10 صبح تا چهار بعدازظهر که اوج تابش خورشید است در فضای سرپوشیده بمانید.

همچنین برای درمان آفتاب‌سوختگی می‌توانید آب شش عدد خیار پوست کنده را با دو فنجان پودر شیر و دو قاشق سوپ‌خوری گل خشک شده گیاه «اسطوخودوس» مخلوط کرده و این ترکیب را به صورت یک خمیر شفابخش مستقیما روی نواحی از پوست که دچار سوختگی شده بمالید.

همچنین ترکیب این خمیر طبیعی با مقداری آب ولرم می‌تواند به تسکین و نرمی پوست کمک کند.


6-تعریق و افزایش رطوبت پاها در داخل کفش

تعریق و افزایش رطوبت پاها در داخل کفش که در این فصل بیشتر می‌شود نیز می‌تواند موجب بروز عفونت‌های پوستی در پاها شود.
اگر به این عارضه مبتلا شدید، می‌توانید از پودرها و کرم‌های آنتی باکتریال موجود در بازار برای درمان استفاده نمایید. اگر مشکل شما جدی‌تر شد حتما به متخصص پوست مراجعه کنید.


7- مشکل شوره سر نیز در فصل تابستان تشدید می‌شود که علت آن گرما و تعریق زیاد است.
شوره سر می‌تواند موجب ریزش مو شود و یک مشکل پوستی جدی است. در این مورد مصرف مواد غذایی خنک و آبکی مانند ماست، آب هندوانه و توت‌ها بسیار مفید خواهد بود. این خوردنی‌ها کالری کمی دارند و برای هضم آنها، انرژی کمتری مورد نیاز است.

همچنین مصرف مواد غذایی حاوی املاح معدنی در این فصل بسیار توصیه می‌شود که شامل انواع مواد غذایی نظیر میوه‌ها، سبزیجات، شیر و غلات می‌شوند.


8- علاوه بر این‌ها مصرف مواد غذایی و نوشیدنی‌های خیلی سرد در این فصل توصیه نمی‌شود، چون بدن برای متعادل ساختن دمای خود باید خیلی بیشتر فعالیت کند و این وضعیت به بدن آسیب می‌زند.


9- در پایان نیز تاکید می‌شود که حتما در تابستان از موادغذایی استفاده کنید که به روش بهداشتی تهیه شده‌اند، چون بسیاری از باکتری‌ها و ویروس‌های خطرناک در این فصل رشد می‌کنند و از طریق آب و غذای آلوده به بدن وارد می‌شوند و اغلب عامل بروز بیماری‌های خطرناکی هستند.

منبع:tebyan.net 




تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

مجموعه بهترین زنگ های رمانتیک برای گوشی های موبایل
فرمت: mp3 | کیفیت: 256Kbps | تعداد: 20 | شامل زنگ موبایل بی کلام
لیست آهنگ ها:
Every breath you take.mp3
I just call... .mp3
Just like heaven.mp3
Live in love.mp3
Love me like the storm.mp3
Love of my life.mp3
Mama!Where are you.mp3
My telephone.mp3
Naked moon.mp3
Piano Breath.mp3
Romance.mp3
Romance-at-Sea.mp3
Romantic.mp3
Romantic-Date-in-Garden.mp3
Romantic-Picnic-by-Spring.mp3
Sacral_Nirvana_oliver_shanti.wav
Say love me if you want.mp3
Season of love.mp3
Tu_bin_bataye.mp3
Valentine.mp3

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

Persian Standard Keyboard

صفحه کلید استاندارد فارسی که مشکل کیبورد فارسی در ویندوز XP، ویستا و سون را بر طرف می سازد.

 

دانلود در ادامه مطلب 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

نرم افزار پارسی را پاس بداریم یکی از پیشرفته ترین و زیباترین نرم افزارهای فرهنگی ایرانزمین می باشد که پارسی دوستان را در راه پارسی نویسی و پارسی گویی یاری می‌دهد. واژگان بیگانه را برابرسازی می‌کند و نوشته‌های فارسی را می‌پالاید و به پارسی برمیگَرداند. این بسته‌ی نرم افزار همچنین شاهنامه‌ی فردوسی بزرگ را نیز در بر دارد و به شما این توانایی را می‌دهد تا میان بند‌های آن جستجو‌های بسیار ژرفی را انجام دهید. این بسته‌ی نرم افزار نام‌های ایرانی و باستانی پارسی را در برداشته و پیرامون هر نام معنی و چَمِ آن نام را نیز می‌نویسد. نام‌ها به دو دسته‌ی پسرانه و دخترانه گروه شده‌اند. بخش پینگلیش به پارسی این بسته نوشته‌های پینگلیش شما را به پارسی برمی‌گرداند. از دیگر ابزارها می‌توان به ویرایشگر پارسی میخی و کارگاه سالنامه یاد کرد که هر کدام به زیبایی هرچه بیشتر فرهنگ باستان ایرانزمین را به نمایش گذاشته‌اند. این نرم افزار توسط گروه فرهنگی و نرم افزاری پارسیبان تولید شده است.

 

 

 

بقيه در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

کار های سه بعدی و انیمیشن سازی از کار های سخت و نیاز به آموزش و دیدن دوره می باشد که اگر بخواهید به یک طرح خوب و مورد پسند عموم برسید باید وقت و هزینه زیادی صرف کنید که این مورد برای هرکسی قابل دسترس یا به صرفه نیست. سایت دانلود رایگان برنامه ساخت متن سه بعدی را معرفی می کند تا عناوین سه بعدی خیره کننده ای را برای ویدیو های خود بسازید. آیا می خواهید دوستان و مشتریان خود را با عناوین سه بعدی عالی خود تحت تاثیر قرار دهید؟ اما مطمئنا نمی خواهید هزینه زیادی برای تولید انیمیشن های حرفه ای سه بعدی صرف کنید، اما BluffTitler راهی آسان و بدون هزینه برای اضافه نمودن متن های سه بعدی دیدنی به عکس ها و ویدیو های شما می باشد. نرم افزار های دیگر سه بعدی ساز همواره به آموزش های بسیار سخت و دادن هزینه گزافی نیاز دارند تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید اما حال باید از BluffTitler متشکر بود زیرا امکان سه بعدی سازی ساخت متن سه بعدی را به مانند یک رویا به واقعیت تبدیل کرده است.

 

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

 

دانلود کليپ با فرمت 3GP با حجم 3.7MB
دانلود کليپ با فرمت WMV با حجم6.4MB

منبع:bia2mobile.com




تاریخ: یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

Incomedia Website x5 evolution نام نرم افزار طراحی صفحات وب می باشد که در زمان ورود به عرصه طراحی وب با شهرت طراحی سایت در ۵ مرحله بین کاربران جایگاه خاصی برای خود یافت. Website x5 به تمامی کسانی که حتی هیچ آشنایی با HTML ندارند این امکان را میدهد که سایت خود را با تمامی امکانات و بسیار زیبا و حرفه ای ایجاد کنند و آن را بروی هاست خود انتقال دهند و در معرض دید جهانیان قرار دهند. به طور کلی می توان گفت website x5 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت وب سایت و فروشگاه آنلاین و نرم افزاری کامل و همه کاره برای طراحان وب و فروشندگان اینترنتی است که می خواهند محصولات خود را برای مشتریان به نمایش در آورند.



 

دانلود در ادامه مطلب 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

MAGIX Page & Layout Designer یک برنامه کاربردی قابل اعتماد است که برای کمک به شما در ایجاد یک تصویر تجاری حرفه ای، طراحی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید لوگوی شرکت خود را طراحی کنید و نیز می توانید موارد بازاریابی و تبلیغاتی مورد نیاز خود را در بهترین کیفیت ممکن ایجاد کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی محصولات و یا خدمات خود را با استفاده از آگهی ها، پوسترها، بروشورها، خبرنامه ها و … به بازار معرفی کنید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

Lectora Inspire Authoring Software نام برترین نرم افزار در زمینه ی ساخت ویدیوهای e-learning می باشد. این مجموعه نرم افزار شامل ابزارهایی از شرکت های معروف Snagit، Flypaper، Camtasia و ReviewLink می باشد. ظاهری تازه، احساسی جدید، آسان تر از همیشه! با استفاده از منوی Easy-to-Use نرم افزار، شروع به ایجاد ویدیو و اسناد آموزشی خود کنید و محتوای خود را به بی نظیرترین شکل ممکن ارائه دهید. یکی از تمپ های آماده در نرم افزار را استفاده کنید و یا خود یکی خلق نمایید – امکانات این نرم افزار بی نهایت است!

دانلود در ادامه مطلب 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

لینک دانلود – 153.88 مگابایت | لینک کمکی Audio Cleaning Lab نام یک استدیوی صوتی نرم افزاری کامل می باشد که به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربران قادر خواهد بود تا انواع فایل های صوتی را مورد ویرایش قرار داده و یا اقدام به ساخت آهنگ های زیبا نمایند.در این نرم افزار بسیاری از ابزارهایی که برای رفع نیاز در زمینه کار با فایل های صوتی مورد نیاز می باشد موجود است. از ابزارها و ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به ابزارهایی همانند ابزار حرفه ای ضبط صدا ، ابزار ویرایش فایل صوتی با دسترسی سریع ، قابلیت کار بر روی چندین فایل به صورت همزمان ، دارای ابزار تبدیل فرمت ، قابلیت ترکیب و میکس صدا ها بر روی یکدیگر ، دارای افکت های صوتی مختلف و ابزار افکت گذاری ، ابزار بهینه سازی فایل های صوتی و … اشاره نمود که ابزارهای یاد شده تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

اينترنت رايگان براي تهرانيها  

100درصد واقعي

بر روي بنر زير كليك كنيد

 


 




تاریخ: شنبه 18 خرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

نرم افزارهای زیادی برای طراحی دکوراسیون و همچنین معماری داخلی وجود دارند. که هر کدام از آنها دارای امکانات مخصوص به خود هستند.



اما نرم افزار Truncad 3D Generator یک نرم افزار جامع برای طراحی دکوراسیون داخلی است. این نرم افزار با دارا بودن امکانات کامل برای طراحی داخلی به صورت 3 بعدی، محیط تقریبا ساده ای نیز دارد که باعث میشود با کمی تمرین بتوانید به راحتی با آن کار کنید.



قابلیت اصلی این نرم افزار در طراحی مبلمان اداری و خانگی، و همچنین کابینت آشپزخانه میباشد. به این ترتیب طراحان و سازندگان مبلمان و کابینت میتوانند قبل از شروع به ساخت، نمونه طراحی شده را به صورت 3 بعدی برای مشتری نمایش دهند. و یا پرینت آن را با جزئیات کامل در اختیار کارگران فنی قرار دهند تا محصول نهایی دقیقا مطابق با مدل طراحی شده باشد.

بقيه در ادامه مطلب 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

کارتن انیمیشن تام و جری و لوبیای سحر آمیز آخرین ساخته برادران وارنر می باشد که در این تابستان منتشر شده است . در این فیلک جدید تام و جری در میان حیوانات شهری زندگی می کنند که در آن شهر افسانه لوبیای سحر آمیز به حقیقت می پیوندد ، در این میان جوان فداکاری به نام جک برای فرار از دست یک میلیاردر حریص و با هماهنگی با گربه وفادار خود گاو خود را می فروشد و بخ ازایش پولش تعدادی لوبیای سحر آمیز می گیرد و…

 

دانلود در ادامه مطلب 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

در تمام موبایل های اندرویدی این قابلیت وجود دارد تا برای هر شخص در لیست دفترچه تلفن (Contacts) یک عکس قرار دهید. در این صورت هنگامی که آن شخص با شما تماس میگیرد و یا شما با او تماس میگیرید، عکس کوچک آن شخص هم نمایش داده میشود.



اما اگر دوست دارید به جای یک عکس کوچک، عکس بزرگ تمام صفحه (فول اسکرین) نمایش داده شود، میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص این کار هستند استفاده کنید.



نرم افزار Full Screen Caller ID PRO یکی از این نرم افزارهاست. که میتواند عکس مخاطب را به صورت بزرگ و فول اسکرین در هنگام تماس نمایش دهد 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

مطالب اين شماره:
سرمقاله
آموزش
ايجاد متن جنگي
خلق اثر Manga بر روي تصاوير
خلق مجسمه سنگي در کوير
پرونده ويژه
آشنايي با انواع حالات حرکت در انيميشن (قسمت دوم)
آشنايي با انواع افکت هاي کارتوني در انيميشن
نحوه نقاشي و سايه زني يک کاراکتر
عکاسي
نقد و بررسي دوربين Canon IXUS 105 IS
نقد و بررسي دوربين Samsung ST600
تکنيک هاي Color blending
ديگر آموزش
يک طراحي زيبا
ساخت متن با خرده فلز
فلش
مقاله کاربردي
ساخت حرکت شعله يا TeraFire
تشخيص مرورگر با اشکن اسکريپت ?
انيميشن

جانلستر از "ماشین ها۲″ می گوید.

 

 

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 17 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

 

Longtion AutoRun Pro Enterprise II یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی اتوران برای سی دی و دی وی دی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود بدون داشتن دانش خاص در زمینه طراحی اتوران و یا برنامه نویسی اقدام به ساخت اتوران های حرفه ای کنید. شما می توانید از الگوهای از پیش تعریف شده در داخل نرم افزار بهره مند شده و تنها با کمی خلاقین آنها را ویرایش کرده و بصورت یک اتوران سفارشی در آورید. شما می توانید برای سی دی های خود یک منوی بسیار جالب طراحی کنید بگونه ای که همه چیز بصورت منظم در اختیار کاربر باشد. شما می توانید از تمامی تصاویر , متون , لینک ها , ویدیو , تصاویر , موزیک و... در ساخت اتوران بهره مند شوید. بطور مثال می توانید برای یک نرم افزار خاص یک فایل نصب قرار دهید که کاربر با فشردن کلید نصب وارد مراحل نصب شده و در محیطی کاملا زیبا اقدام به نصب فایلهای خود کند. همچنین می توانید با استفاده از گرافیک و قرار دادن موزیک در پس زمینه اتوران محیط زیباتری را برای کاربران ایجاد کنید.

دانلود در ادامه مطلب
 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 17 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

بسیاری از کاربران رایانه با وجود اینکه حتی مدت هاست که از این وسیله استفاده می کنند اما طریقه صحیح تایپ کردن را یاد نگرفته اند و به شیوه ای که از ابتدا به آن عادت کرده اند از صفحه کلید استفاده می کنند. حال آنکه همگان بخوبی می دانند که تایپ 10 انگشتی بهترین و سریع ترین مدل تایپ کردن است. اگر شما نیز علاقه مند هستید تا به این روش تایپ کنید ، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار SOLO Typing Tutor است. این نرم افزار به بهترین شکل ممکن شما را به تایپ کردن به این شیوه عادت می دهد. این نرم افزار آموزش کامل و درست تایپ با صفحه کلید زبان انگلیسی QWERTY و Dvorak را در اختیارتان قرار می دهد. خصوصیات این نرم افزار عبارتند از: پشتیبانی از شبکه، مجموعه ای از گزینه های بازخورد، و قرار دادن درس ها بر حسب اولویت یا اهمیت به طور اتوماتیک برای یادگیری بهتر. این برنامه برای کلیه سنین مناسب می باشد و از آن می توان در منزل، مدرسه، دانشگاه و یا محل کار استفاده کرد. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از دنياي  دانلود دریافت نمایید.
 

برخی ویژگی های نرم افزار:
- تنها برنامه ای که به شما 5 عادت بسیار موثر تایپ 10 انگشتی را نشان می دهد.
- پشتیبانی از کی برد چند زبانه.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و..

دانلود در ادامه مطلب 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 17 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

 




تاریخ: چهار شنبه 15 خرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط عليرضا



 

 

 

 لیونل آندرس “لئو” مسی فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد.مسی دو بار برنده توپ طلای اروپا و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان انتخاب شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های ۲۰۰۹ ،۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ بوده‌است و از این حیث رکورددار است.شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود، این درحالی است که، مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند.مسی بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا در بازی‌های رسمی به شمار می‌آید.او در سال ۲۰۱۲ توانست صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک سال با ۹۱ گل شود که این رکورد را فیفا ثبت نکرد. لیونل مسی ستاره ۲۵ ساله آرژانتینی با زدن ۹۱ گل رکورد افسانه ای گرد مولر آلمانی را شکست که در این فیلم ویدئویی به سراغ این 91 گل برتر میرویم. هم اکنون از دنياي دانلود دریافت نمائید

 

 

 

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

 

 امروز برای شما بازدیدکنندگان محترم نرم افزار بسیار جالبی با نام Vomo Voice Modulator 1.0 را قرار داده ایم که به وسیله آن میتوانید تمامی صداهای ضبط شده از طریق میکروفن گوشی را به شکلی زیبا و جذاب تغییر داده و لحظات شادی را برای خود و اطرافیانتان ایجاد کنید.امیدواریم مورد رضایت شما قرار گیرد. این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشیهای نوکیا دارای سیستم عامل سیمبین سری60 ورژن3و5 میباشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار بسیار جالب را از سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود فايل

حجم:500kb

رمز:ir-dl.com

منبع:www.ir-dl.com

 


 




تاریخ: سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.
 

 

دانلود در ادامه مطلب....



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

Wild Killer Shots: Lion Stalker HDTVRip (2013) Mkv


 


 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

بقيه در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Download


دانلود آهنگ با کیفیت 128

Download
 




تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام صدام کن

Download new Music Nadim Sedam Kon

ترانه : مهرزاد امیرخانی | تنظیم : کامران میرزایی | آهنگ : داوود محمودی
میکس و مستر :a.v.a records

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۷ برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.در حرکتی عجیب تر، Ubisoft ساخت قسمت سوم CoJ را در دنیای مدرن تأیید کرد. The Cartel سومین نسخه از این بازی بود که جز یک شکست تلخ، چیز دیگری به ارمغان نیاورد. با این حال، Ubisoft همچنان به ساخت نسخه دیگری از این سری اصرار دارد و در همایش PAX 2012 نسخه جدیدی با عنوان Gunslinger را معرفی کرد. اخیراً نمایشی از بخش های مختلف گیم پلی توسط سازندگان نشان داده شده که در یک نگاه کلی، می توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین حرکت مثبت Techland بازگشت به سبک و سیاق نسخه اول بازی است.

بقيه در ادامه مطلب





 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط عليرضا

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 51253
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1